Advertising08.05.2013

Een interactieve commercial waarmee je geld kan winnen


een-interactieve-commercial-waarmee-je-g.jpg
een-interactieve-commercial-waarmee-je-g.jpg

Napoleon Games is in België marktleider in Gambling Entertainment en vergund door de Kansspelcommissie. Naast de aanwezigheid van een 20-tal Gambling Lounges, is het bedrijf sinds begin 2012 ook online actief.

De online activiteiten gaan ze nu uitbreiden naar de wereld van Sports & Event Betting. Je kan er dus ook in gaan zetten op 37 verschillende sporten zoals voetbal, tennis, basketbal en wielrennen, maar ook op enkele bijzondere sporten zoals American Football, ijshockey en martial arts.

En voor de lancering hiervan pakken ze uit met een primeur: de eerste commercial waar je op in kan zetten. De online film toont een absurde race tussen 7 bizarre sporters zoals een voetballer met nektapijt waarvan de bal letterlijk aan zijn voet kleeft, een slechtziende wielrenner en zelfs een pikeur met sulky en paard. Na enkele seconden bevriest de online film en wordt de kijker gevraagd om gratis te voorspellen wie van de 7 bizarre sporters de race zal winnen. Daarna gaat de film verder. En net zoals bij de echte kansspelen, is het einde van de film nooit hetzelfde. Wie juist kiest, maakt kans om tot € 500 gratis speelkrediet te winnen.

Het idee van het spotje is afkomstig van Duval Guillaume Modem, het befaamde reclamebureau uit Antwerpen dat eerder al enkele grote successen boekte met reclamestunts voor TNT, Coke Zero en Carlsberg.

Verder lezen over Commercial

Super Bowl LVI: dit waren de leukste commercials

Het is de Los Angeles Rams gelukt, maar niet zonder slag of stoot: ze hebben het tijdens de 56ste Super Bowl gewonnen van de Cincinnati Bengals met 23-20. De American Football-wedstrijd trekt elk jaar weer veel bekijks....

Events14.02.2022

Super Bowl LVI: dit waren de leukste commercials

Duurste reclamespotjes van de wereld
Apple gebruikt angst om haar Watch te promoten

Natuurlijk, elk hulpmiddel dat in het geval van een eenzijdig ongeluk op een afgelegen plek kan bijdragen aan het redden van iemands leven, is meer dan welkom. Tegenwoordig, anders dan een jaar of 30 geleden, hebben we d...

Mobile02.01.2022

Apple gebruikt angst om haar Watch te promoten

​Moeten we advertenties accepteren op gadgets die we betalen?

Als je je smart-tv aandoet, dan is de kans groot dat je geconfronteerd wordt met ofwel filmreclames van streamingdiensten die je niet hebt of met andere commerciële uitingen waar je niet op zit te wachten. Op sommige te...

Gadgets02.10.2021

​Moeten we advertenties accepteren op gadgets die we betalen?

De Olympische Spelen starten vandaag: dit zijn de beste commercials

Voor sportliefhebbers is het een mooie zomer dit jaar. Na het EK voetbal kunnen we vanaf vandaag namelijk ook genieten van de Olympische Spelen. Nederland heeft volop medaillekansen en er wordt zelfs al gehoopt op een to...

Advertising23.07.2021

De Olympische Spelen starten vandaag: dit zijn de beste commercials

Heb jij Nike’s nieuwe spectaculaire commercial al gezien?

Sportmerk Nike weet altijd te prikkelen en lanceert eens in de zoveel tijd indrukwekkende campagnes. Ze winnen er regelmatig prijzen mee en dat verbaast ons niet. Neem nu de 'You Can't Stop Us'-serie, die bestaat uit 3 k...

Marketing31.07.2020

Heb jij Nike’s nieuwe spectaculaire commercial al gezien?

Professionele atleten en amateurs komen samen
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten

De Ster Gouden Loeki is een jaarlijkse publieksprijs voor de beste commercial. Ondanks dat we met z'n allen steeds vaker on demand kijken naar tv-programma's, worden er gelukkig nog genoeg mooie commercials gemaakt. De l...

Advertising31.01.2020

Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten

De mooiste en beste commercials
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden

Eindelijk heeft Albert Heijn een opvolger gevonden voor de bekende supermarktmanager Harry Piekema. Ilse heet ze en we gaan haar de komende tijd regelmatig zien op tv. De nieuwe hoofdrolspeelster is net als Harry superm...

Advertising27.09.2019

Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden

Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zien
1.677 regisseurs​ voor nieuw spotje met Jean-Claude Van Damme

In België wil Orange consumenten zoveel mogelijk verschillende keuzes bieden. Daarom lanceerde het deze week Love Duo, een combinatie van een mobiel abonnement naar keuze met vast internet in een pack. Ze leggen de keuz...

Advertising19.07.2019

1.677 regisseurs​ voor nieuw spotje met Jean-Claude Van Damme