5 beste waarde toevoegende Augmented reality campagnes van 2012

Vorig artikel Volgend artikel
5 beste waarde toevoegende Augmented reality campagnes van 2012

Augmented reality is het afgelopen jaar gegroeid. Het is niet alleen een virtuoze gimmick die bedoeld zijn voor films als Totall recall & Minorty report. Het heeft zijn wortels gezet in deze twintigste eeuw. Volgens Mashable is het idee om technologie te gebruiken om een laag over de echte wereld te plaatsen is realiteit dankzij de profilering van onze smartphones.

2012 was naar mijn mening het eerste jaar dat merken deze technologie beginnen te gebruiken in het voordeel van de consument. Vooral de retailbranch begint hierop in te spelen een geeft het cross channel verhaal meer diepgang. Hieronder de beste Augemented reality retail campagnes van 2012.

Starbucks for Valentine

Asos

Ikea

Stella Artois bar guide

Daarnaast wint voor mij qua bewustzijn creeeren bij de consument de volgende champagne met vlag en wimpel.

National Geographic

Meer content

Barbara van Brug

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies