‘Lekker lang bellen’ van Telfort wint Ster Gouden Loeki 2012

Vorig artikel Volgend artikel
‘Lekker lang bellen’ van Telfort wint Ster Gouden Loeki 2012

De 18e winnaar van de Ster Gouden Loeki is geworden: ‘Lekker lang bellen’ van Telfort. ‘Hans, de ex-miljonair’ kreeg in de finale de meeste stemmen van het Nederlands publiek en won zo goud. Het is de eerste keer dat Telfort de Ster Gouden Loeki wint. 

Arian Buurman, algemeen directeur Ster: “De afgelopen jaren hebben vaak commercials met humor gewonnen. In de prachtige top 36 van 2012 zagen we wederom veel tv-commercials waarin humor een belangrijke rol speelt. Daarnaast is de tijdgeest van invloed geweest: maatschappelijke thema’s zijn relevant in het medialandschap anno 2012. ‘Lekker lang bellen’ is een geweldig voorbeeld van hoe humor in een tv-commercial werkt. De commercial krijgt een plek in een prachtige rij Ster Gouden Loeki winnaars.”

Opbrengst stemmen naar Serious Request

Van donderdag 13 december 20.00 uur tot en met de liveshow is massaal via sms en telefoon gestemd op de top 5 van 2012. De opbrengsten van het stemmen doneert Ster aan de Serious Request-actie van 3FM. Het bedrag zal vandaag bekend worden gemaakt.

Hier nog een keer de reclame van telfort: "Lekker lang bellen'

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies