LinkedIn Ads nu ook beschikbaar in het Nederlands

Vorig artikel Volgend artikel
LinkedIn Ads nu ook beschikbaar in het Nederlands

LinkedIn introduceert vandaag LinkedIn Ads in 17 nieuwe talen, waaronder ook  Nederlands. Voorheen waren de ads alleen verkrijgbaar in het Engels, het streven is om uit te breiden naar de 200 landen waarin ze actief zijn. 

LinkedIn Ads bieden bedrijven de mogelijkheid om zich met advertenties zeer nauwkeurig op hun doelgroep te richten en zo hun advertenties relevanter te maken. Op LinkedIn is het bijvoorbeeld mogelijk om advertenties te richten op mensen met een specifiek beroep, een bepaald bedrijf of een LinkedIn Groep. Verder kan er ook een doelgroep geselecteerd worden op basis van geografische gegevens, functietitel, industrie, bedrijfsgrootte, leeftijd en geslacht. 

"De uitdaging voor adverteerders en marketeers om op te vallen wordt tegenwoordig steeds groter, hiervoor is een nieuwe benadering nodig. Met de introductie van de Nederlandse versie van LinkedIn Ads kunnen Nederlandse adverteerders en leden nu op een meer lokale en betrokken manier met elkaar in contact komen," zegt Lena Olivier, LinkedIn Benelux.

Meer info is te vinden via www.linkedin.com/ads.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies