My Time is Now: recordaantal topspelers in Nike Commercial

Vorig artikel Volgend artikel

Je hebt ongetwijfeld het indrukwekkende filmpje al eens voorbij zien komen: 'My Time is Now' van Nike met Nederlandse toppers zoals Wesley Sneijder, Kevin Strootman, Rafael van der Vaart en Gregory van der Wiel. Als uitbreiding op de film heeft Nike bekend gemaakt dat er verborgen tunnels verwerkt zitten in de video.

Met deze extra content kunnen kijkers de film op een unieke en interactieve manier ervaren. Hierin worden inzichten van atleten over de honger naar succes getoond, om jonge sporters te inspireren nog betere voetballers te worden. Zo krijgt Mario Balotelli een nieuwe coup aangemeten in de 'Nike Barbershop' en laat Pep Guardiola de jeugdopleiding van FC Barcelona zien.

Nike Barbershop
'Nike Barbershop' is een van negen verborgen tunnels die te zien is op YouTube. Hierin is te zien hoe Mario Balotelli in gezelschap van de Franse speler Mamadou Sakho en de Argentijnse ster Javier Pastore een nieuwe coupe in een traditionele kapperssalon krijgt aangemeten. Het antwoord van Balotelli op de vraag wat voor coupe hij wil is simpelweg 'onthouden worden'.

Nabootsen, proberen en delen
Met de Nike Barbershop App kan de kijker het kapsel van hun helden niet alleen bekijken. Het kan vervolgens ook worden nagebootst door tien iconische stijlen van beroemde voetballers uit te proberen en te delen met vrienden. Er is onder andere keuze uit 'The Neymar', 'The Sakho' en 'The Ramos'. De beste inzendingen krijgen de kans om een van de zes echte Nike Barbershop locaties te bezoeken in Buenos Aires, Madrid, Mexico City, Milaan en Parijs, waar de nieuwste stijlen in het echt uitgeprobeerd kunnen worden. Een pop-up Nike Barbershop is ook te zien in Warschau tijdens het grote Europese voetbaltoernooi deze zomer.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies