Klagen kan vanaf nu hier [Adv]

Vorig artikel Volgend artikel
Klagen kan vanaf nu hier [Adv]

Hoe vaak op een dag zal er in Nederland een moment zijn dat er een espressoapparaat kapot is, iemand de ochtendkrant niet ontvangt, de trein niet op tijd rijdt, het telefoonnetwerk een storing heeft, een computer crasht, iemand urenlang een wachtmuziekje hoort, voor de zoveelste keer de stadsverwarming uitvalt...?

We kennen als consument dagelijks talloze momenten waarop er iets gebeurt waarvan we uit ons humeur kunnen raken. De klantenservice biedt uitkomst. Prettig! Maar helaas voldoet ook deze service lang niet altijd aan onze consumentenwensen. De vele malen waarin er doorverbonden wordt, de keren dat de verbinding per ongeluk wordt verbroken, de wijze waarop er met onze klacht wordt omgesprongen en de oplossingen die uitblijven, drijven ons consumenten vaak tot grote wanhoop...

Deze wanhoop, deze frustratie van de oneindig lijkende 'klachtgang' kan je nu kwijt op de website klagenkanvanafnuhier.nl. Een initiatief van de Consumentenbond waarop alle consumenten een klacht kunnen plaatsen over een bedrijf, met het verzoek om een oplossing. De Consumentenbond bemoeit zich niet inhoudelijk met de klachten, maar biedt enkel een platform om een klacht te kunnen plaatsen en geeft bedrijven de mogelijkheid om daarop te reageren.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies