Online Billboard nieuw advertentieformaat

Vorig artikel Volgend artikel

KPN introduceert samen met Adfactor als eerste adverteerder een nieuw groot advertentieformaat bij populaire weblogs. De ‘billboard’ is één van de rising stars die eerder dit jaar door het IAB is geadopteerd als nieuwe wereldwijde standaard. Een duidelijke trend laat zien dat adverteerders meer en meer kiezen voor grotere advertentieformaten. Deze bieden meer ruimte voor creatieve concepten en vallen ook meer op.

KPN is de eerste adverteerder die deze uiting op populaire weblogs als Flabber.nl, Vkmag.com en Skoften.net in gaat zetten.

Online Billboard nieuw advertentieformaat

Phileas Fox (directeur Adfactor): "De billboard is groot en valt daardoor op, maar valt niet over het scherm heen. Daarmee is het niet alleen een impactvolle, maar tevens een gebruiksvriendelijke uitingsvorm waar wij veel van verwachten."

Niels Rijerse (Online media manager KPN): "Het nieuwe billboard formaat bij Adfactor maakt het mogelijk om impactvol aanwezig te zijn op sterke websites. Deze zichtbaarheid gaat ons helpen de bezoekers goed te informeren over de nieuwe dienst Spotify, dat KPN sinds kort gratis aanbiedt bij het extra en premium alles-in-één pakket."

Voor adverteerders een mooi formaat, maar of de bezoekers er ook blij mee zijn...

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies