Zanox neemt M4N over

Vorig artikel Volgend artikel
Zanox neemt M4N over

Zanox, Europees marktleider in performance advertising heeft alle aandelen overgenomen van M4N, het Nederlandse affiliate marketing netwerk.

De overname maakt deel uit van de verdere groeistrategie van het internationale bedrijf en maakt zanox marktleider in de Benelux. Roger Kenbeek, algemeen directeur van zanox Benelux en Thomas Joosten, algemeen directeur en medeoprichter van M4N, vormen vanaf vandaag gezamenlijk het management van de nieuwe onderneming en focussen op de optimale integratie van beide partijen. Het personeel van beide bedrijven zal worden samengevoegd tot één team.

De fusie biedt klanten nieuwe mogelijkheden. M4N, opgericht in 1999, is gespecialiseerd in klassieke affiliate marketing en levert aanvullende diensten. M4N heeft 53 medewerkers in dienst, ongeveer 450 adverteerders en 2.700 publishers in het netwerk en realiseerde in 2010 een omzet van 17,9 miljoen euro.

"We zijn verheugd dat M4N nu deel uitmaakt van het zanox netwerk," aldus Philipp Justus, CEO en voorzitter van het Executive Board van zanox. "Onze adverteerders en publishers zullen beiden voordeel halen uit de ultieme mix van lokale kracht in de Nederlandse markt en internationale expertise ingebracht door het bestaande aanbod van zanox. Vanaf vandaag is zanox de onbetwiste nummer één in performance advertising, ook in de Benelux."

"We zijn trots dat we nu deel uitmaken van de Europese marktleider in performance advertising. De ondernemingsgezindheid en de cultuur van beide bedrijven sluiten perfect op elkaar aan. Onze klanten, adverteerders en publishers zullen optimaal profiteren van het grotere bereik en de verdere groei van ons advertentienetwerk," aldus Thomas Joosten, CEO van M4N.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies