Twitter en Skype tonen aan hoe goed Google en Facebook het hebben

Vorig artikel Volgend artikel
Twitter en Skype tonen aan hoe goed Google en Facebook het hebben

In een nieuwe poging om weer wat geld te verdienen van de vele gebruikers die Twitter en Skype hebben zijn ze beide begonnen met een nieuw "in-your-face" advertentieformaat. Dit is weer een duidelijke herinnering dat niet alle advertenties hetzelfde zijn en dat Google en Facebook nog steeds een goede job doen als het gaat om geld verdienen aan de vele gebruikers zonder ze weg te jagen.

Twitter introduceerde een nieuwe bar bovenaan de iPad en iPhone applicatie genaamd de 'Quick Bar', daarin worden de trendingtopics weergegeven, inclusief de promoted trends waar adverteerders dus voor betalen. Het heeft de hasthag #dickbar meegekregen, waarmee gerefereerd wordt aan Dick Costolo, de Twitter CEO die als belangrijkste taak heeft meegekregen om gewoon geld te verdienen.

Skype kondigde aan dat het "big graphic ads" gaat plaatsen bovenop de Home tab in de Skype client voor Windows.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies