Mega billboard campagne Vredestein in heel Europa

Vorig artikel Volgend artikel
Mega billboard campagne Vredestein in heel Europa

Tegelijk met de opening van de Autosalon van Genève, is de grootste mega billboard campagne van Vredestein ooit van start gegaan. In 37 grote Europese steden zijn de billboards gedurende de maand maart te zien.

In de Marketing strategie van Vredestein heeft outdoor massacommunicatie een belangrijke plaats gekregen. Om haar dealers nog beter te ondersteunen met de merkbekendheid en bij het verkoopproces, heeft Vredestein gekozen voor deze opvallende wijze van adverteren. De billboards zijn allemaal op prominente en dynamische A locaties met veel verkeer en variëren tussen de 72 en 848 vierkante meter, in totaal 10.156 m².

In de uiting staat de testwinnaar Vredestein Sportrac 3 centraal. Dit resultaat is behaald in de meest prestigieuze zomerbandentest van Europa, die is uitgevoerd door een samenwerking van ADAC, ÖAMTC en TCS. De verkeers,-, vervoers,- en hulporganisaties in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Maar de keuze voor deze uiting is ook van strategisch aard. "Wij hebben heel bewust gekozen om in deze campagne onze merkwaarden kwaliteit en veiligheid op de voorgrond te zetten en onze waarden design en trendy lifestyle op een tweede plaats. Vredestein is in de perceptie van consumenten een winterbanden specialist geworden en wij willen met deze campagne benadrukken dat we ook op het gebied van zomerbanden een topspeler zijn," licht Bandi Vaczi, Manager Marketing Communicatie toe.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies