Groupon haalt Super Bowl Ad uit de lucht

Vorig artikel Volgend artikel

Groupon heeft binnen een week al besloten de advertentie die te zien was tijdens de Super Bowl, en de verdere campagne daaromheen, in zijn geheel uit de lucht te halen. Dat heeft CEO Andrew Mason gisteren via het bedrijfsblog bekend gemaakt.

"We hebben geluisterd naar jullie feedback, en omdat we het nut niet inzien van mensen kwaad blijven te maken hebben we beslotende campagne offline te halen." Sommige ads kunnen nog een paar dagen te zien zijn, maar zullen zo snel mogelijk uit de lucht gaan.

"To those who were offended, I feel terrible that we made you feel bad," aldus Mason. "Hoewel we altijd al een beetje eigenzinnig zijn, is het zeker niet onze bedoeling om het soort bedrijf te zijn dat zijn merk opbouwt door het creëren van controverse."

Hieronder nu nog nog de betreffende commercial via YouTube, maar vermoedelijk wordt ook daar alles verwijderd.

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies