Sportlife Vibes verkozen tot Preroll van het Jaar

Vorig artikel Volgend artikel
Sportlife Vibes verkozen tot Preroll van het Jaar

Sportlife Vibes is de winnaar geworden van de eerste Preroll van het Jaar-verkiezing. Met een duidelijke meerderheid aan stemmen liet Sportlife de concurrentie achter zich en sleepte de prijs voor de beste preroll in de wacht.

Initiatiefnemer Videostrip nomineerde van de ruim 250 prerolls uiteindelijk 6 kandidaten voor de eindronde waarin Douwe Egberts, Pearle, TNT, Westland Utrecht Bank, Volkswagen en Sportlife het tegen elkaar opnamen. Met 76% van de stemmen mag Sportlife zich tot eindwinnaar uitroepen.

"We hebben de verkiezing geïnitieerd om het advertentietype 'pre-roll', een commercial te zien is aan het begin van internet video, bij adverterend Nederland nog meer onder de aandacht te brengen", aldus Dolf Kars, CEO van Videostrip.

"De vraag naar prerolls is in het afgelopen jaar overigens in een stroomversnelling geraakt, omdat marketeers en reclamemakers steeds meer met de voordelen van preroll advertising bekend raken."

"De nominatie van Sportlife Vibes was op twee criteria gebaseerd. Aan de ene kant de likeability, en aan de andere kant de vertaling van de TVC naar preroll."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies