Apple's eerste iAd : Tron Legacy

Vorig artikel Volgend artikel
Apple's eerste iAd : Tron Legacy

Apple maakte in juni dit jaar bekend per 1 juli te zullen starten met hun eigen advertentiesysteem iAd. Het (mobiele) reclamenetwerk moet de impact van tv-reclames combineren met de interactiviteit van webadvertenties en biedt adverteerders dan een dynamische en krachtige manier om mobiele gebruikers met bewegende beelden tot het kopen van hun producten te bewegen.

Mooie ambitie en de adverteerdersmarkt kijkt zeker uit naar nieuwe mogelijkheden op de populaire Apple producten. Toch heeft het allemaal even langer geduurd want deze week verscheen pas de eerste echte iAd.

De advertentie is voor de nieuwe film Tron. De full screen Ad heeft naast fraaie graphics, touch navigatie, 10 minuten video, foto's van de film en een z.g. Theater locater met tijden van de vertoningen. Wanneer dit moois allemaal in Nederland beschikbaar is nog niet bekend.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies