Online Advertising haalt nieuw record

Vorig artikel Volgend artikel
Online Advertising haalt nieuw record

In het eerste half jaar van 2010 hebben de inkomsten van online advertising in de VS een nieuw record bereikt: $12,1 miljard, een stijging van 11,3% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Aldus een rapport(PDF) van de IAB en PwC.

"Met het beste eerste half jaar ooit lijkt het erop dat Online Advertising weer helemaal terug is en beter dan ooit", aldus PwC partner David Silverman. "Al had de recessie veel invloed op de korte termijn groei in 2009, met dubbele groeicijfers in zowel search als display in de eerste 6 maanden van 2010, blijven de lange termijn vooruitzichten erg sterk."

"Consumers' appetite for immersive online experiences is limitless as technological innovation and creativity give rise to new forms of entertainment and information in the digital age," aldus IAB President & CEO Randall Rothenberg. "This report highlights marketers' ongoing adoption of interactive media to build brands—and that's only going to continue."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies