MyOrder plakt pilsjes

Vorig artikel Volgend artikel
MyOrder plakt pilsjes

Het Groningse MyOrder groeit van tiener naar jong volwassene. Werd het mobiele bestel én betaalsysteem begin dit jaar gekoppeld aan Hyves, deze zomer zul je op steeds meer terrassen (en bedrijven) het oranje logo van MyOrder aan gaan treffen.

Zo vertelt Thomas Brinkman, directeur MyOrder, dat er nu implementatietrajecten lopen bij een groot aantal bedrijven. Ondersteund door (en in samenwerking met) Hyves en de Rabobank dringt de dienst langzaam maar zeker door in de zakelijke en consumentenmarkt.

Thomas hervat, "waar we afgelopen jaar de consument nog uit moesten leggen dat het via mobiel internet werkt (en wat dat dan wel niet was), kunnen we ons nu volledig toeleggen op het uitleggen van onze dienst".

Tijd dus om de consument te overtuigen van het gemak. In Groningen is MyOrder begonnen met een stickeractie. de shotcode op de sticker leidt je direct naar de applicatie, nadat het registratieproces in MyOrder is doorlopen, ontvang je €2,00 tegoed en kun je je eerste drankje bestellen.

Proost!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies