Asics start met Olympische campagne

Vorig artikel Volgend artikel
Asics start met Olympische campagne

Het Japanse sportmerk ASICS lanceert deze maand haar nieuwe wereldwijde campagne "Running cleanses the mind and body". Met de campagne toont Asics dat hardlopen dé manier is om een gezonde geest in een gezond lichaam te ontwikkelen. "Running cleanses the mind and body" is de nieuwe pay off van de campagne waarmee de reinigende werking van hardlopen op geest en lichaam wordt bedoeld.

De geschiedenis van Canada zit verweven in de Olympische Spelen 2010. Zo is het officiële logo van Vancouver 2010 gebaseerd op de zogenaamde Inukshuk; een opeenstapeling van stenen in de vorm van een persoon die de weg wijst. De designers van Asics zijn voor Vancouver nog een stap verder gegaan. Ze zijn een samenwerking aangegaan met Alano Edzerza, een getalenteerde kunstenaar uit Canada. Alano behoort tot de Raaf-clan van de Talthan stam; een Noord Athabaskan volk bestaande uit native Canadians.

De campagne is ontwikkeld door het Amerikaanse reclamebureau Vitrorobertson en bestaat uit TVC, print, online en POS.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies