Groei Mobile Advertising verwacht

Vorig artikel Volgend artikel
Groei Mobile Advertising verwacht

Op Mobilecowboys schrijft Richard Otto regelmatig over Mobile Advertising. De afgelopen maand hebben diverse onderzoekbureaus interessante onderzoekcijfers gepubliceerd over Mobile Marketing & Advertising. Zo was er ondermeer de Whitepaper van OgilviOne en Acision met daarin de lange termijn visie op Mobile Advertising: "Mobile Advertising: Vision 2020" (hier te downloaden).

Hieronder nog een korte opsomming van wat andere quotes uit de verschillende onderzoeken waarin een ding centraal staat, er zit een aardige groei op het gebied van Mobile Advertising aan te komen.

Juniper Research: "Mobile Coupon gebruik zal verdriedubbelen en in 2014 een bereik hebben van 300 miljoen mensen."

Berg Insight: "In 2014 zal 11,7% van de Online Advertising budgetten gebruikt worden voor Mobile Marketing."

Berg Insight: "Mobile Marketing & -Advertising bestedingen zullen van  € 1 miljard (2008) stijgen naar € 8.7 miljard (2014)."

Millennial Research: "Adverteerders verwachten dat in 2010 hun mobile Advertising bestedingen minimaal met 15% zullen stijgen."

European Interactive Advertising Association (EIAA): "97% van de marketeers verwachten een groei voor mobile advertising in 2010 en 2011." Via MC

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies