Nieuwe Droid commercial weinig subtiel

Vorig artikel Volgend artikel

Als het gaat om workstations kunnen we ons al jaren vermaken met de strijd tussen Apple en Microsoft. De "I'm a PC, I'm a Mac"-campagne van Apple heeft intussen al menig glim- of schaterlach doen verschijnen. Op mobiel gebied krijgt Apple momenteel een koekje van eigen deeg van Verizon. Soort van. Want gekoppeld aan de lancering van hun nieuwe toestel Droid kwam de telecom-provider met een serie filmpjes waarin Apple's iPhone wordt weggezet als een symbool voor "semi-functional, giggling-brat-vanity". Iets minder subtiel en tongue-in-cheeck dan de "Mac vs PC"-filmpjes dus.

De nieuwste aanvulling in de reeks is niet veel anders. Verizon spreekt zelfs over een "tiara-wearing, digitally-clueless beauty pageant queen" en noemt hun Droid de telefoon "that trades hair-do for can-do". Toegegeven, props voor de copywriter!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies