In-game Ad opbrengsten verdubbelen

Vorig artikel Volgend artikel
In-game Ad opbrengsten verdubbelen

In-games ads. Kent u ze nog? Microsoft is ze in ieder geval niet vergeten. De in-game advertising opbrengsten bij Microsft "are going crazy ape shit" aldus JJ Richards, Microsoft’s Massive in-game ad baas.

"For our 2009 fiscal year, Massive achieved an impressive double-digit year-on-year revenue growth in the face of one of the worst economic crises of the last century," aldus Richards in de blogpost.
Daaruit blijkt dat Massive de verkoopdoelstellingen voor het eerste trimester al gelijk in de eerste maand met 100% heeft overschreden.

Volgens hem zijn dit de basisfeiten over in-game advertising:
* In-game advertising is thriving.
* Gaming connects brands to valuable audiences.
* In-game advertising works.
* In-game advertising is measurable, inexpensive and easy to do.
* Gamers like it.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies