Heineken start promocampagne voor website

Vorig artikel Volgend artikel

Vandaag is Heineken een multimediale campagne om bezoekers én leden te werven voor de vernieuwde site.

De entertainmentsite is de afgelopen zomer geïntroduceerd en is volgens Heineken nog beter aangepast op de behoefte van liefhebbers van uitgaan, muziek en sport. De aanjager van de campagne is de tv-commercial met tag on, die vanaf vanavond voor het eerst te zien is.

In de spot zien we twee mannen, die heel graag naar een popconcert willen, maar helaas is deze uitverkocht. Vermomd als speaker doen ze alsnog een poging en dit loopt uiteraard niet goed af... Credits gaan uit naar bureau TBWA\NEBOKO. Behalve het filmpje gaan ze ook dmv bannering en advertenties in verschillende NL-stadsmagazines de site promoten.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies