Nieuwe vorm van adverteren op NU.nl

Vorig artikel Volgend artikel
Nieuwe vorm van adverteren op NU.nl

BMW heeft gisternacht een nieuwe vorm van displayadvertising geintroduceerd op Nu.nl. De autobouwer maakt als eerste adverteerder in Nederland gebruik van een side kick ad op dit platform. De advertorial is gemaakt ter promotie van de campagne rondom de introductie van de BMW X1. Deze campagne speelt zich op het moment ook af op bmw.nl/ultiemeproefrit. De side kick ad toont op innovatieve wijze, zowel in techniek als visueel, waar je met de BMW X1 naar toe kunt rijden wanneer jij de ultieme proefrit wint. Het moet lijken of de auto door een parkeergarage rijdt van verdieping naar verdieping, dit niet heel duidelijk te zien, misschien hadden nummers op de ‘palen’ dit duidelijker naar voren gebracht?

Om de proefrit te winnen, parkeer je een virtuele BMW X1 op de juiste plek in de genoemde parkeergarage. Wordt de door jouw uitgekozen plek geselecteerd, dan win je de proefrit naar de stad van jouw keuze. Winnaars rijden de auto, samen met 3 vrienden, zelf heen en weer en overnachten in een hotel, inclusief diner en ontbijt.

Kijk op nu.nl waar je de ad nog de hele dag kunt bekijken.

Concept en creatie door de-construct
Realisatie: Bookmark, Eyewonder, Magic Bullet.
Via Carat.

Meer content

Martijn Ros

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies