"Onze producten voegen iets toe"

Vorig artikel Volgend artikel
"Onze producten voegen iets toe"

De Telegraaf Media Group is serieus aan het kijken naar de mogelijkheid geld te vragen voor het bezoek aan de eigen websites. Dat heeft bestuursvoorzitter Ad Swartjes in de eigen krant laten weten.

De bezoeker hoeft niet voor de hele site te betalen. Content van bijvoorbeeld de Privé-pagina blijft gratis maar voor de Financiële Telegraaf moet wel geld neergelegd worden. Abonnees hoeven niet te schrikken, want voor hen blijft de online informatie gratis. "Het moet mogelijk zijn om op de een of andere manier mensen te laten betalen, want onze producten voegen iets toe", aldus Swartjes.

Dalende advertentieinkomsten zijn een van de redenen voor de beslissing. De Telegraaf volgt hiermee het voorbeeld van mediatycoon Rupert Murdoch, die de bezoeker wil laten betalen voor de toegang tot de sites van de Amerikaanse kranten The Wall Street Journal en The Times.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies