Obama's campagne wint Grand Clio

Vorig artikel Volgend artikel
Obama's campagne wint Grand Clio

Barack Obama was al door het Amerikaanse reclamevakblad AdAge uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar in 2008 in de VS.

Nu heeft hij er met zijn campagneteam van destijds er ook nog een fraaie reclame-onderscheiding bij. En wel de Grand Clio voor geïntegreerde communicatie, de hoogst haalbare prijs in die categorie, die ze hebben gekregen voor de campagne Obama for America.

De Clio Awards is een gerenommeerd Amerikaans prijzeninstituut dat qua jureringsniveau best vergelijkbaar is met het Cannes Lions-festival, dat over een maand weer gehouden wordt in de Zuid-Franse badplaats.

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blogidea Factory, de online uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Stylecowboys, Carrepublic & Eatly. Behalve...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies