Rabo Mobiel en User Generated Advertising

Vorig artikel Volgend artikel
Rabo Mobiel en User Generated Advertising

Vanaf vandaag hebben consumenten de mogelijkheid om reclames te bedenken voor Rabo Mobiel. Iedere consument wordt uitgenodigd om op het online marketingplatform CreatAd hun creativiteit de vrije loop te laten en Rabo Mobiel aan een nieuwe marketing uiting te helpen.

Rabo Mobiel gaat de samenwerking aan met CreatAd om de consument op een interactieve manier binnen hun online sociale netwerk te bereiken. De Rabobank is hiermee de eerste Nederlandse bank die gebruik maakt van User Generated Advertising.

Rabo Mobiel wil de jonge generatie op een interactieve manier laten zien wat de vele voordelen van de dienst zijn. Hier zullen zij de krachten van User Generated Advertising en Social Networking voor gebruiken. Sander de Jonge, oprichter van CreatAd: "We zien dat steeds meer grote bedrijven willen experimenteren met nieuwe media. We hadden dan ook geen betere partner dan Rabo Mobiel kunnen wensen. Rabo Mobiel is een zeer mooi en stabiel merk dat op innovatief gebied aan de voorkant van de markt staat, daar willen we graag mee geassocieerd worden."

Door het toevoegen van een Hyves integratie functie op de CreatAd website is het voor deelnemers aan de competitie zeer gemakkelijk om hun gemaakte werk te verspreiden binnen Hyves. Lucas Tieleman, mede-oprichter CreatAd: "We zijn één van de eerste in Nederland die deze mogelijkheid aan onze gebruikers kan aanbieden. Met één druk op de knop kan een deelnemer de gemaakte video of design promoten onder zijn vrienden op Hyves, door meer erkenning te krijgen en daarmee meer stemmen te verzamelen heeft de deelnemer een grotere kans om mooie prijzen te winnen."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies