Sourcy met een vleugje DutchCowboys

Vorig artikel Volgend artikel
Sourcy met een vleugje DutchCowboys

Afgelopen zomer heeft Sourcy een nieuw product geïntroduceerd in de supermarkt: Sourcy met een vleugje citroen of een vleugje munt. Nu komt Sourcy met een online campagne om de consument een nieuwe smaak te laten bedenken. De winnaar drinkt de rest van zijn leven zijn eigen water.

Op de site kunnen bezoekers een vleugje aanmaken en hun vrienden daar op laten stemmen. GeenStijl kreeg hoogte van de campagne en riep haar bezoekers op te stemmen op Sourcy met een vleugje GeenStijl. In het verleden is het ze al een paar keer gelukt, dus ik ben benieuwd of het ze deze keer weer gaat lukken.

Lijkt me leuk om te kijken wat wij als cowboys kunnen doen, dus stem vooral even op Sourcy met een vleugje DutchCowboys.

Arjan van de Steeg

Arjan is oprichter van Instagram Agency Filter en First, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies