Vredestein maakt slim gebruik van actualiteit

Vorig artikel Volgend artikel
Vredestein maakt slim gebruik van actualiteit

Vredestein benutte vanochtend tijdens de ochtendspits slim de actualiteit. Het schreef vandaag met behulp van een hoogwerker op enkele mega billboards langs de Nederlandse snelwegen "Tijd voor Vredestein winterbanden!"

Omdat Vredestein het moment optimaal wilde benutten, werden de letters in de sneeuw die op het billboard lag geschreven/geveegd met een bezem. Vredestein is Nederlands’ enige bandenmerk en adviseert vanwege veiligheidsoverwegingen om over te gaan op winterbanden wanneer de temperatuur onder de zeven graden Celsius zakt. Met deze guerrilla-actie probeert Vredestein de Nederlandse automobilisten bewust te maken van het feit dat met winterbanden de kans op ongelukken door onverwachte gladheid sterk wordt gereduceerd.

Bandi Vaczi, Manager Marketing Communicatie: "Helaas is er nog veel te weinig aandacht voor het belang van winterbanden. Vanwege het lage interesse karakter van banden, is het voor ons een hele uitdaging om consumenten erop te wijzen. Dat is dan ook de reden dat wij het op een onorthodoxe wijze proberen. Wij hopen dat onze inventieve aanpak bijdraagt aan het winterbanden-bewustzijn en dat het de hoeveelheid ongevallen, zoals het afgelopen weekend, sterk doet verminderen."

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies