Kellogg: ROI online gaat voorbij aan TV

Vorig artikel Volgend artikel
Kellogg: ROI online gaat voorbij aan TV

Na 18 maanden van evaluatie concludeert Kellogg dat de ROI voor uitgaven aan online hoger is dan die van TV commercials aldus Advertising Age.

Hoe ze dit berekenen wordt helaas niet duidelijk. Wel geven ze aan: "For the right opportunity, the [online] space offers fresh ways to commercialize new and existing brands, target specific audiences on needs more cost effectively," Grappig detail is dat ze de recessie zien als een goede kans voor hun merk; doordat mensen worden ontslagen, zitten ze meer thuis en dan heb je dus meer tijd om lekker cornflakes te eten.

Grappig, maar voor marketeers die nog steeds niet het internet kanaal serieus nemen, steeds minder grappig. En ze zijn er nog genoeg. Laatst nog kreeg ik een uitnodiging om een seminar over de "digitale" ontwikkelingen bij te wonen want als marketeer moet je toch iets met die (lees: vervelende) consumenten die steeds meer op het internet aan het doen zijn. ha ha.

Erik Liet

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies