BBC en eBay besteden advertentieverkoop uit

Vorig artikel Volgend artikel

BBC.com en eBay.nl besteden vanaf 1 september 2008 haar Nederlandse online advertentieverkoop uit aan adfab.

BBC.com (onderdeel van BBC Worldwide) is het commerciële platform van BBC.co.uk buiten het Verenigd Koninkrijk. BBC.com heeft dezelfde content BBC.co.uk, een mix van breaking news, business, sport, weer, technologie en lifestyle, alleen met de toevoeging van advertenties.

"Wij zijn zeer verheugd met de samenwerking met één van de meest gerespecteerde internationale online merken. Door haar kwaliteit en integriteit biedt BBC.com een uitstekende mogelijkheid om een zeer hoogwaardige categorie bezoekers, zowel zakelijke decision makers als consumenten uit de hogere welstandsklasse, effectief te bereiken", aldus Rob Molenaar, directeur adfab.

"Having a local advertising sales house on the ground in Holland will be a significant boost to our activities in Europe.  BBC.com offers advertisers the opportunity to reach a powerful, upscale user base at both a global and local level". Alan Fagan, European Sales Director, BBC Worldwide.

eBay

Bestaande uit een gepassioneerde community van particuliere gebruikers en webwinkels trekt eBay.nl als succesvol online winkelcentrum maandelijks 1.5 miljoen unieke bezoekers voor verkoop en aankoop van uiteenlopende objecten. De socio-demografische kenmerken zijn: 54% man, 70% tussen 20-49 jaar, 74% sociale klasse AB.

"De bezoekers van eBay.nl zijn overwegend early adopters, jong en hoog opgeleid. Vanwege het internationale karakter trekt het oa een publiek dat op zoek is naar de laatste trends op lifestyle producten als o.a. kleding, consumentenelektronica en persoonlijke verzorging. Kenmerken die eBay.nl tot een premium bestemming voor adverteerders maakt", aldus Rob Molenaar, directeur adfab.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies