Volkswagen blaast Snake nieuw leven in

Vorig artikel Volgend artikel
Volkswagen blaast Snake nieuw leven in

Volkswagen is vanaf gisteren een nieuwe interactieve campagne gestart, Volkswagen Snake. De campagne is gebaseerd op het populaire spelletje Snake, dat voor deze gelegenheid door Volkswagen in een modern jasje is gestoken. De interactieve campagne is een vervolg op de landelijke Volkswagen.

Nu verrassend betaalbaar-campagne die eerder dit jaar massamediaal van start ging, en moet de nieuwe vanaf-prijzen van een aantal belangrijke modellen verder onder de aandacht brengen.
Mervyn ten Dam, creative director bij ACHTUNG!, die de campagne ontwikkelde: "Een nieuwe vanaf-prijs komt pas tot leven, wanneer je het verschil ten opzichte van de oude prijs ontdekt. Met het laagdrempelige spelprincipe van Snake doe je dat spelenderwijs: je speelt de prijs omlaag, hoe lager de prijs, hoe meer volk achter je wagen."

De campagne wordt online gevoerd middels een microsite en een online advertising offensief…

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies