Microsoft meet impact online advertenties

Vorig artikel Volgend artikel
Microsoft meet impact online advertenties
Brian McAndrews, vice-voorzitter van de divisie Advertiser & Publisher Solutions van Microsoft, kondigde de lancering van een nieuw tool aan voor de impact van online publiciteit.

Click here to find out more! Engagement ROI

Volgens de uitgever van Redmond moet de software adverteerders en uitgevers een meer volledige versie van het gedrag van de internetgebruikers bieden, en definiëren welke elementen hem ertoe leiden over te gaan tot de bestelling.

Deze reporting tool meet niet enkel het succes van een publicitaire campagne in functie van het aantal kliks. Het steunt ook op de “correlatie van de interacties”: het meet in real time het browsinggedrag van de internetgebruikers, terwijl het andere parameters in rekening brengt, zoals het min of meer recente karakter van de navigatie, de frequentie van de bezoeken, de afmetingen van de advertenties waarop de internetgebruiker heeft geklikt.

Andrews : “Our Engagement Mapping approach conveys how each ad exposure whether display, rich media or search, seen multiple times on multiple sites and across many channels influenced an eventual purchase. We believe it represents a quantum leap for advertisers and publishers who are seeking to maximize their online spends.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies