De blog buzz rond de Super Bowl

Vorig artikel Volgend artikel
De blog buzz rond de Super Bowl

Niet alleen Joran van de Sloot houdt bloggers bezig, de media heeft daar inmiddels al teveel aandacht aan besteedt. Ook de SuperBowl blijkt een massive impact te hebben op de Blogosphere. Het bijzondere is hier dat niet de sport zelf de hype veroorzaakt maar vooral de blog buzz rond de Super Bowl ads.

Reden voor de Amerikaanse Social Media trackers van Collective Intellect (CI) dit te onderzoeken en te publiceren in een onderzoek dat hier kunt downloaden (.pdf).



t’s important to note here that Budweiser – bloggers are promising Bud will run anywhere from 7 to 10 spots – still has less activity than Pepsi". Even more amazing is Doritos - the most interactive campaign of all advertisers – shows surprisingly low blog activity when compared to the other advertising king-pins above".

commercial
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies