Ilse media lanceert direct response programma

Vorig artikel Volgend artikel
1193923110IlseMedia_73x83

Vandaag heeft Ilse media bevestigd wat al langer in de wandelgangen bekend was. Het bedrijf lanceert onder de naam ilse media exchange een direct response programma op het gehele netwerk van ilse media. Daarnaast participeren ook de Sanoma vrouwen- en woonsites en alle Sanoma mannensites en TV-gids.nl. Het programma werkt op basis van een Run of Network (RON) veilingmodel.

De propositie wordt aangeboden naast de vaste tariefkaart. De primaire focus blijft liggen op de huidige propositie voor display advertising. Een tiental adverteerders is meegegaan bij de start van het programma. 

Gert Jaap Schoppink (COO ilse media): "Keuze voor een bepaalde website, 'umfelt', timing of targetgroep is er niet, het systeem werkt volgens het black-box principe. De ilse media exchange software optimaliseert automatisch tussen de ingezette banners op basis van targeting op click through rate. Daarmee draaien de banners op de plekken waar de campagne het best respondeert."

Ilse participeerde eerder in een netwerk propositie op het gebied van gesponsorde koppelingen met Gouden Gids (V4M - Value4Money). Die activiteit werd echter op 1 oktober 2006 beëindigd.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies