The Heineken Ultimatum

Vorig artikel Volgend artikel
1185078765Screenshot_3

Over 11 dagen is "The Bourne Ultimatum" te zien in bioscopen over de hele wereld. Dit is de derde film rond -agent met slecht geheugen- Jason Bourne.

Sinds de sponsoring van die andere agent (007) in Die Another Day verbindt Heineken graag zijn naam aan mogelijke kaskrakers.

Voor de nieuwste Bourne film ontwikkelde Agency.com een online game waarbij je zelf voor geheim agent kan spelen. Onder het motto Bit of Bourne kun je over daken springen, met GPS-zenders spelen, allerlei opdrachten vervullen en je vrienden uitdagen.

Uiteraard zijn op de themasite ook moviefacts en trailers van de film te bekijken. De site is volledig Engelstalig en heeft vanwege het gebruik van flash en graphics nogal wat laadtijd nodig.

Ik vind met name het ontwerp en uitwerking van de start van deze game bijzonder goed gemaakt. De spelletjes zelf lijken echter een beetje gehaast in elkaar gezet en het positioneren van de "The Heineken Draught Keg" als Bourne's ultimate tool komt op mij geforceerd over.

Verder niets dan lof voor het iniatief. Het is een bijzonder slimme manier om avontuurlijke mannen te bereiken: online, op televisie en in de bioscoop.

Founder Institute

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies