Koopt WPP 24/7 Real Media?

Vorig artikel Volgend artikel
1177622339biz037b

Internet ad firm 24/7 Real Media is de volgende prooi in de honger naar groei op het gebied van online advertising. Kocht Google recent Doubleclick voor 3,1 miljard, nu wordt er door de partijen Sky, Viacom, Yahoo! en Microsof geaast op 24/7 Real Media.

WPP schijnt goede kaarten te hebben en praat al een aantal maanden met 24/7. volgens de NYT. Analisten denken dat 24/7 ongever $600 miljoen moet kosten, maar rekening houdend dat voor Doubleclick 20 keer de omzet en 100 keer de winst is betaald, kan de prijs snel stijgen.

Wat is er zo speciaal aan 24/7 Real Media? Ze hebben wat software die Web publishers en adverteerders de mogelijkheid biedt 'ads te servereren' en deze te tracken. Gaat in ieder geval iemand(en) heel rijk van worden.

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies