Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Philips heeft deze week de social media campagne ‘Light-up-your-city challenge’ gelanceerd die mensen oproept om via de speciale campagnewebsite een idee in te sturen om zo een stad te veranderen in een bijzondere plek waar je je als inwoner gelukkig en veilig voelt.
De beste ideeën worden op 14, 15 en 16 april 2014 tot leven gewekt als bewegende lichtprojecties in onder andere Gent en Rotterdam. De inzendingstermijn loopt tot 21 maart 2014. De winnende ideeën worden op 26 maart aanstaande bekend gemaakt.
De social media campagne ‘Philips Light-up-your-city challenge’, is onderdeel van de 360-graden campagne om de nieuwe merkpositionering ‘innovation and you’ breed bekendheid te geven bij het publiek. Meer informatie is te vinden op de website.
Verder lezen over Philips
Entertainment22.02.2024
De OLED+959 is het nieuwe vlaggenschip van Philips TV
Met een helderheid van 3.000 nits, Ambilight Plus en meer!Gadgets09.01.2024
Philips komt met deurslot dat je toelaat op basis van je hand
Nieuws21.12.2023
Philips haalt honderden MRI-scanners terug wegens ontploffingsgevaar
Gadgets12.12.2023
Philips The One review: Is deze 4K-Ambilight TV goed genoeg?
Gadgets25.10.2023
Een pop-up barber op tramstation Leidseplein
Gadgets08.09.2023
Charmeoffensief van Matter: Nuki, Yale en Fritzbox! gaan ervoor
Gadgets05.09.2023
Doe jij geen oog dicht? Philips komt met nieuwe slaapkoptelefoon
Weg met gesnurkGadgets01.08.2023