Film Abduction gebruikt voor test met gelijktijdige Facebook/DVD release

Vorig artikel Volgend artikel

Als het jouw taak is om mensen aan te zetten een film te huren als Abduction, met een Metacritic score van 25 en zeer opmerkelijke 4% op Rotten Tomatoes, wat kan je dan nog doen? Het antwoord: "whatever the hell you want."

Behalve geld te stoppen in iedere doos, zijn er maar weinig dingen die echt gaan helpen, dus kan je net zo goed gaan experimenteren, toch?

En experimenteren gaan ze doen. Lionsgate heeft besloten de film gelijktijdig beschikbaar te stellen via Facebook als op DVD. Het 'verhuur' via Facebook kost $3,99 en dan heb je de film 48 uur tot je beschikking. Opvallend is dat er niet is gekozen voor Facebook credits maar enkel credit card/PayPal betalingen.

Hoewel veel films al hun weg naar Facebook hebben gevonden, nadat The Dark Knight de eerste was in maart vorig jaar, is dit de eerste keer dat een Hollywood film gelijktijdig zijn debuut maakt op Facebook en DVD. Via

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies