Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Sony is vandaag gestart met een actie om jezelf te billboarden in een aantal bekende steden in Nederland. Dat billboarden betekent zoveel als dat je een foto van jezelf kunt uploaden via een Facebook applicatie. Je kunt zelf kiezen waar je graag je eigen foto wil laten zien. Locaties zijn : Amsterdam – Rembrandtplein, Amsterdam – WTC, Utrecht – Hoog Catharijne, Eindhoven – WC Plaza, Arnhem – Korenmarkt, Rotterdam – Hoogstraat of Rotterdam – Lijnbaan.
De actie is gestart om de nieuwste Sony Tablet S te promoten. Binnen een uur is de foto, na een moderator check, op het geselecteerde billboard te zien. Van alle geplaatste foto’s kiest Sony op het einde van de campagne per locatie de mooiste en/of leukste foto waarmee de inzender een Sony Tablet S wint. Het aardige van de actie is dat Sony de ‘gooi’-functie (swipe) wil benadrukken waarmee je content eenvoudig van de tablet naar de televisie kunt verplaatsen. In dit geval is de TV een billboard en moet je eerst Liken via Facebook. De campagne past in de wereldwijde make.believe Sony campagne waar on- en offline communicatie bij elkaar komt.
Verder lezen over Sony
Gadgets18.03.2024
Tijdmachine: de handycam werd vooral door vader gehanteerd
Ode aan de camcorderGaming15.02.2024
Sony: PlayStation 5 is bijna end of life
Gaming01.02.2024
Sony presenteert heel veel games voor 2024 in State of Play
Technology29.01.2024
Tijdmachine: Sony robothond Aibo was een gewild apparaat
Maar hij is niet dood hoorGadgets11.12.2023
Tijdmachine: Betamax verloor de strijd, maar won harten
Gadgets29.11.2023
Betalen voor een smartphone-update? Sony doet ‘t al met camera’s
Gadgets13.11.2023
Tijdmachine: Walkman was onze eerste draagbare muziek
Gaming10.10.2023