Gaat SINT een SpinAward winnen voor beste virale marketingconcept

Vorig artikel Volgend artikel
Gaat SINT een SpinAward winnen voor beste virale marketingconcept

Serieuze vraag, want de film SINT houdt de gemoederen bezig. Zo zelfs dat je niet langer kunt spreken van een omstreden film, laat staan om het gekrakeel van een nog niet eens echt bijzondere filmposter.

Nee SINT is een briljant marketingconcept met als hoogtepunt het nieuws dat
De Reclame Code Commissie een oordeel gaat vellen over de reclamecampagne rond de film SINT van regisseur Dick Maas. Het pr-buro achter de campagne verdient een prijs. Wel done guys!

We hebben het over een komische horrorfilm waarin onze vriendelijke kindervriend wordt afgeschilderd als een bloeddorstige maniak. Hollywood kan per direct stoppen als dit geweld door de reclamewaakhond wordt gekilled. Dat is pas echte horror maar dan voor de filmindustrie.

Om het serieuze karakter te behouden heeft ook het "
Sint-Nicolaasgenootschap" al zijn onvrede uitgesproken over deze afschrikwekkende film. Meer SINT : Officiele Wiki, Oproep Comité van Bezorgde Ouders, Sint Movie, De Sint bij DWDD.

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies