WIN een van de drie exemplaren van het Handboek Online Marketing

Vorig artikel Volgend artikel
WIN een van de drie exemplaren van het Handboek Online Marketing

WIN één van de drie exemplaren van het Handboek Online Marketing (HOM). Het gaat om de tweede gecorrigeerde oplage van het boek. Het boek kent social media-cases waarbij onder andere bloggigant Dutch Cowboys voorbij komt. Het praktische leerboek vertaalt visueel en toepasselijk den online strategie naar de online mix (4C's) en de aanpak van de diverse online middelen binnen een werkende mix.

Geef antwoord op de volgende vraag door hieronder een reactie te plaatsen (met een werkend mailadres) en win van de drie HOMs:

VRAAG: bekijk de inhoud van het boek en geef aan welk online middel volgens jou het meeste rendement geeft binnen een online mix.

UPDATE 15 maart 2010:
------------------------

DE WINNAARS VAN EEN HOM, een Handboek Online Marketing, zijn: 

- Jilles Groenendijk 

- Koningwoning

- Xavier Kamps

Het verzoek is jullie gegevens te mailen naar info at handboekonlinemarketing.nl of een DM naar @handboek via Twitter.

Het vakgebied is niet zwart-wit, net als de vraagstelling van deze prijsvraag. Ik dank jullie voor ruim het grote aantal deelnames en beantwoordingen.
Er is -net als bij de uitvoering van het vakgebied zelf- gekeken naar overtuiging, aannemelijkheid en motivatie van de beantwoording.

 

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies